miercuri, 19 septembrie 2007

Cateva poze















10 comentarii:

cuc spunea...

Foarte frumoase pozele, aia cu tzatze imi aduce aminte de Domnisoarele din Avignon a lu Picazzo :)

Lucian Marcusiu spunea...

Mie imi plac si tzatzele in general

nevasta lu' tibi parti spunea...

ce-i ma cu titele alea,ha?
ioi devla!!!:-)

AlexS spunea...

Tzatze, nu tzatze, ma bucur ca ti-ai deschis un blog.
Lucrari profesioniste (cat ma pricep eu...), si probabil bine selectate. :D
Pacat ca te-a mancat advertising-ul atata timp.
Spor si la cat mai multe lucrari.

Lucian Marcusiu spunea...

Merci. I am not worthyyyyy.

HubuBubu spunea...

Hey, where's the fat rad guy that buttwalks and calls himself "the king and queen of cheese" ??? Let me at him, let me at hiiiiiiiim.

cuc spunea...

noutati???

Lucian Marcusiu spunea...

N-am deocamdata

Anonim spunea...

what else you got?

Anonim spunea...

Luli Buli, mai fa niste poze - ce mai astepti. . . Da tu nu-ntelegi?! Ihm